Palautukset

Yksityishenkilöillä on oikeus palauttaa tuotteet 365 vrk sisällä niiden saapumisesta. Palautusoikeus on voimassa myös tuotteita myymälästämme ostettaessa tai noudettaessa. Palautettujen tuotteiden tulee olla virheettömiä, käyttämättömiä ja alkuperäisessä pakkauksessaan. Hyvitämme tuotteiden hinnan kokonaisuudessaan 14 päivän sisällä siitä, kun palauttamasi tuotteet ovat saapuneet meille. Huomaathan, että rahat palautuvat maksunvälityspalvelun kautta alkuperäisen maksutavan mukaan. Palauttaessasi tuotteita myymäläämme hyvitämme hinnan joko alkuperäisen maksutavan mukaan, käteisellä tai pankkitilille.

Jos teet palautuksen postin toimipisteessä, tarvitset palauttaessasi vain sopimustunnuksemme 648502.

Voit palauttaa myös automaattiin. Siinä tapauksessa saat Helposti-koodin täältä (alkuperäisellä lähetystunnuksella):  https://www.posti.fi/palvelutverkossa/lahettaminen/#/palauta/lahetystunnus

Lähetä tuotteiden mukana tilauslähete tai vapaamuotoinen lappu, josta käyvät ilmi nimesi ja yhteystietosi. Sinun ei tarvitse kertoa palautuksen syytä. Olemme iloisia jos pakkaat palautettavat tuotteet omaan laatikkoonsa, jonka laitat esim. muovipussiin siten, ettet liimaa suoraan kenkälaatikkoon teippejä / tarroja, etkä kirjoita kenkälaatikkoon mitään. Näin kenkälaatikot pysyvät siisteinä seuraavillekin asiakkaille.

Palauttaminen on ilmaista Suomessa. Muista maista asiakas maksaa palauttamisesta aiheutuvat postituskulut.

Ota talteen palautuksen kuitti / lähetystunnus siltä varalta, että paketti hukkuu postissa. Valitettavasti emme voi korvata postin hävittämiä paketteja, ellei lähettäjällä ole esittää kuittia / lähetystunnusta palautuksesta.

Hygieniasyistä palautusoikeus ei koske sukkia (mikäli sukkien pakkaus on avattu) eikä CorrectToeseja. Jos kuitenkin CorrectToesien koko on väärä, voit yhden kerran vaihtaa ne sopivampaan (vaihtoaika on 30 vuorokautta tilauksen vastaanottamisesta).


Vaihdot

Tuotteiden vaihtaminen sujuu nopeasti ja mutkattomasti, kun palautat haluamasi tuotteet ja teet korvaavista tuotteista uuden tilauksen.



Virhe tuotteessa

Jos tuotteessa on mielestäsi valmistusvirhe, ota aina ensimmäiseksi yhteyttä meihin. Tee yhteydenotto mieluiten sähköpostitse, jolloin voit mahdollisuuksien mukaan liittää viestiin myös kuvan/kuvia. Voit myös tuoda tuotteen myymäläämme. Olethan yhteydessä heti huomatessasi virheen. Valitettavasti emme voi käsitellä reklamaatioita takautuvasti, sillä virheellisen tuotteen käytön jatkaminen voi johtaa alkuperäistä suurempiin vaurioihin.

Käsittelemme kaikki reklamaatiot yksilöllisesti, ja tapauksesta riippuen korjautamme tai vaihdamme tuotteen taikka perumme kaupan. Myös osittainen korvaus voi tulla kyseeseen.