| Yleisarvosana | ☆☆☆☆☆ |
| Yleisarvosana |
Todella lämpimät, kuten myyjä kertoi. Kestävyydestä en vielä voi sanoa, mutta mahtavaa, kun voi käyttää paljasjalkakenkiä myös pakkasilla.
| Yleisarvosana |
| Yleisarvosana |
| Yleisarvosana |
Tuo kengille ihanan lisäeristyksen, ja on todella mukavat! Toimii!
| Yleisarvosana |
Toimivat lämmöneristäjinä oikein hyvin.
| Yleisarvosana |
| Yleisarvosana |
| Yleisarvosana |
| Yleisarvosana |
Lämpimät ovat.
| Yleisarvosana |
| Yleisarvosana |
Ohuet, muta lämpimät. Hyvän hintaiset! Mahdollistaa ohuiden kenkien talvikäytön. Ei hiosta.
| Yleisarvosana |
| Yleisarvosana |
| Yleisarvosana |
| Yleisarvosana |
Mukavat ja lämpimät pohjalliset.
| Yleisarvosana |
| Yleisarvosana |
| Yleisarvosana |
| Yleisarvosana |
Ihanasti lämmittää näin loppusyksystä, tuovat käyttömukavuutta lenkkareihin.
| Yleisarvosana |
| Yleisarvosana |
Todella hyvät!!
| Yleisarvosana |
Hyvin toimii
| Yleisarvosana |
Ostin Ukrainan sotilaille 69 paria lämpimiä pohjallisia, eli kaikki, mitä kaupassa oli. Sain pohjalliset sisäänostohinnalla! Suurkiitos siitä! Palvelu oli erinomaista !
| Yleisarvosana |
Lämpimät hieman löysät ,taittuu kengissä
| Yleisarvosana |
| Yleisarvosana |
Lämpimät ja siten mukavan huomaamattomat, että paljasjalkakenkien tuntuma säilyy
| Yleisarvosana |
| Yleisarvosana |
| Yleisarvosana |
Hyvin toimii ja lämmittää kengässä
| Yleisarvosana |
| Yleisarvosana |
Lämpimät ja jalkaa vasten mukavan tuntuiset pohjalliset.
| Yleisarvosana |
Pehmentää askellusta ja lämmittää jalkoja.
| Yleisarvosana |
ihan parhaat luonnolliseen hajunestoon ja eivät kulu hetkessä puhki, tilaan toistekin
| Yleisarvosana |
Hyvät ja kestävät pohjalliset. Eivät ole kutistuneet kastuessaan kuten jotkut muut villapohjalliset.
| Yleisarvosana |
| Yleisarvosana |
Ihan hyvät olisi saaneet olla vieläkin paksummat, mutta pidän kahdet päällekkäin tossuissa.😏
| Yleisarvosana |
| Yleisarvosana |
Hyvät huopapohjalliset. Helppo leikata kengän originaalipohjallisen malliin.
| Yleisarvosana |
Parhaat pohjalliset ikinä! Pitävät jalat lämpiminä kovallakin pakkasella ja nämä kenkään lisäämällä saat välikausikengästäkin talvikäyttökelpoiset.
| Yleisarvosana |
| Yleisarvosana |
| Yleisarvosana |
| Yleisarvosana |
| Yleisarvosana |
| Yleisarvosana |
| Yleisarvosana |
| Yleisarvosana |
Kivat pehemeät, jonkin verran paksut mutta kuitenkin letkeät, eli kengän pohjan taipuisuus ei kärsi näillä pohjallisilla. Sopisi hyvin pehmeänpohjaisiin leguanoihiin myös. Lämmittää hyvin.
| Yleisarvosana |
| Yleisarvosana |
Päätyivät kumppareihin lämmikkeeksi! Helppo leikata sopivan kokoisiksi. Supernopea toimitus.
| Yleisarvosana |
Leikkasin vasta oikeaan kokoon, en ole vielä kävellyt pohjalliset kengissä.
| Yleisarvosana |
Ihanan lämpimät pohjalliset. Näillä saa hyvin lisälämpöä ja eristystä syksy- ja talvikenkiin.
| Yleisarvosana |
| Yleisarvosana |
Aivannloistavat, pitivät hyvin kylmyyden poissa ja jalka ei hionnut
| Yleisarvosana |
Pehmeät, lämpimät ja imee hyvin kosteutta. Suosittelen, etenkin esim. vaelluskenkiin ja talvikenkiin.
| Yleisarvosana |
Hyvät ja edulliset pohjalliset.
| Yleisarvosana |
Nämä oli nappiostos :)
| Yleisarvosana |
| Yleisarvosana |
Lämmin ja laadukas pohjallinen
| Yleisarvosana |
Hyvät, pehmeät ja lämpimän oloiset pohjalliset. Pysyvät hyvin paikallaan kengässä.
| Yleisarvosana |
| Yleisarvosana |
| Yleisarvosana |
lämpimät ja sopiva paksuus.
| Yleisarvosana |
Helppo leikata muotoon ja tuntuvat lämpimältä
| Yleisarvosana |
| Yleisarvosana |
| Yleisarvosana |
Pehmeät, helpot leikata, pysyy hyvin paikoillaan.
| Yleisarvosana |
Melko paksut ja varmasti lämpöiset pohjalliset, minulla ei näistä ole kokemusta että voisi vertailla muihin, mutta uskon että ajavat asiansa. Nyt kesällä ei lämmittävyyttä pysty arvioimaan, mutta ostin nämä hieman hölskyviin kumisaappaisiin ja toimivat siinäkin hyvin.
Hyvin paikoillaan pysyvät pohjalliset. Lisäävät eristävyyttä kenkiin, joten jalat pysyvät lämpimämpinä. Kastuessaan pysyvät hyvinä kuivuttuaan, mutta kannattaa ottaa ne pois kengistä kuivumisen ajaksi (kuivuvat nopeammin ja kenkä tuulettuu).