| Yleisarvosana | ☆☆☆☆☆ |
| Yleisarvosana |
Lämpimät, letkeät talvikengät. Lapsen kestosuosikkeja vuodesta toiseen!
| Yleisarvosana |
| Yleisarvosana |
Pitää varpaat lämpöisenä kovillakin pakkasilla, helppo pukea ja mukavat kävellä.
| Yleisarvosana |
| Yleisarvosana |
Nyt kolmas talvi mennään yeteillä Lapin pakkasissa. Lapsi tykkää, vanhemmat ihastelee. Kun huoltaa säännöllisesti niin säilyvät erinomaisessa kunnossa. Lisäpohjallista tarvittaessa käytetään, hyvin saa talvihaalarin lahkeet kengän varren päälle. Parhaat ja kauneimmat talvikengät ikinä.
| Yleisarvosana |
Nätit kengät ja mukavat. Liian lyhyt varsi, lumi menee sisään. Lunta kertyy myös kengän päälle reunojen väliseen uraan ja palelluttaa varpaita. Sopii työmatkahienosteluun, mutta ei pulkkamäkeen.
| Yleisarvosana |
| Yleisarvosana |
| Yleisarvosana |
Jalat pysyivät aina lämpiminä ja kuivina.
| Yleisarvosana |
Erittäin lämmin ja pitää hyvin jalat kuivina. Käyttäjä on aivan mieltynyt näihin. On kuulemma, kuin sukka!
| Yleisarvosana |
Ihanat kengät, tosi joustavat ja lämpöiset, tyttö tykkää tosi paljon, koska kengillä on hyvä juosta.
| Yleisarvosana |
| Yleisarvosana |
Taaperon jalan pituus oli kokojen välissä, otin isomman koon, ja lapsi kävelee ja juoksee kengillä todella hyvin! Koko vastaa kokotaulukon mittoja.
| Yleisarvosana |
Hyvät kengät, jotka lapsi kelpuutti heti!
| Yleisarvosana |
Pitkän etsinnän jälkeen löytyi kenkä joka sopii meidän lapsen leveään ja paksuun jalkaan. Lämpimät ja pitää suht hyvin vettäkin. Väri (sininen) kuluu käytössä. Varmaan ensi talveksi ostetaan samat kengät mutta koon tai kaksi isompana.